O firmie

O firmie

Kompleksowe usługi podatkowe dla Klientów indywidualnych i firm – Kraków, Brzesko, Bochnia, Niepołomice

Nasza Kancelaria Podatkowa istnieje od 1994 roku. Mimo wieloletniego doświadczenia jesteśmy młodym i dynamicznie rozwijającym się zespołem w dziedzinie doradztwa prawno-podatkowego. Prowadzoną działalność opieramy przede wszystkim na życzliwości, a także profesjonalnych poradach podatkowych i pomocy – w problemach, z którymi spotykają zarówno przedsiębiorcy, jak i osoby prywatne w Krakowie oraz okolicach.

Kompleksowe usługi podatkowe bochnia, Kraków, Brzesko

W ramach oferowanych usług w Biurze Podatkowym współpracujemy z wieloma podmiotami m.in. z Bochni, Brzeska, Krakowa, Niepołomic, Skawiny czy Wieliczki. Aby utrzymać wysoki poziom obsługi, korzystamy ze szkoleń, spotkań i innych form doskonalenia zawodowego. Na nasz sukces składają się doświadczenie, znajomość prawa, a także rzetelność. Troska o dobro Klientów jest najwyższym priorytetem w naszej Kancelarii Podatkowej. Fakt, iż jest z nami grono Partnerów, z którymi współpracujemy od samego początku, świadczy o tym, że doskonale wywiązujemy się z powierzonej pracy.

Proponujemy Państwu:
  • miłą i uprzejmą obsługę,
  • dostępność o każdej porze,
  • wysoki profesjonalizm świadczonych usług,
  • bezpieczeństwo przetwarzanych danych,
  • absolutną dyskrecję.

Powyższe atuty gwarantują, iż dołożymy wszelkich starań, aby być idealnym partnerem dla Państwa biznesu. Kancelaria Podatkowa Miłosz Maria Wąsik z siedzibą w Krakowie jest ubezpieczona w zakresie doradztwa podatkowego (w tym prowadzenia ewidencji podatkowej i dokumentacji podatkowo-księgowych), a także ponosi odpowiedzialność za prowadzone czynności.

Doradztwo podatkowe w Krakowie na najwyższym poziomie

Zawód doradcy podatkowego Miłosz Maria Wąsik wykonuje od 1994 roku. Trzy lata później uzyskał wpis na listę doradców podatkowych o numerze 02215. Egzamin przed Państwową Komisją Egzaminacyjną ds. Doradztwa Podatkowego, potwierdzający prawo do wykonywania zawodu doradcy podatkowego, zdał w lutym 1999 roku. Jest członkiem Stowarzyszenia Ekspertów Finansowych i Doradców Podatkowych. W 2002 roku został wybrany przez Pierwszy Krajowy Zjazd Doradców Podatkowych do Wyższego Sądu Dyscyplinarnego Krajowej Izby Doradców Podatkowych.

Jeśli potrzebujesz fachowej obsługi w branży porad podatkowychusług księgowych w Krakowie lub okolicach, jesteś pod właściwym adresem. Serdecznie zapraszamy do współpracy!

Certyfikaty